F1 2015 vyjde už v červnu namísto obvyklého podzimu hlavně z komerčních důvodů - Codemasters věří, že o hru bude větší zájem v průběhu sezóny, než když vyjde až na jejím konci, což jistou logiku má. Pokud Codemasters splní své sliby a po vydání v červnu budou statistiky ve hře upravovat dle reality v podobě bezplatných updatů, pak si nebude nač stěžovat. Pro fanoušky F1 a závodních her (simulací) obecně jsou však podstatnější další aspekty nového ročníku.
Nová verze EGO enginu by měla na všech třech platformách zajistit hezčí a realitě více odpovídající grafiku, zatímco vylepšení jízdního modelu se projeví zejména v reakcích vozu na různá nastavení, volbu či opotřebení pneumatik, počasí, stylu řazení a tak dále. Změny se prý dotkly dvacítky oblastí jízdního modelu včetně aerodynamiky, ale nejvíce tvůrci zdůrazňují model opotřebení pneumatik a model řízení založení čistě na fyzice.
Implementace hlasového ovládání přes Kinect a PS kamerku bývá většinou ve hrách tak nějak přebytečná, ale v F1 2015 by mohlo jít o velmi zajímavou funkci. Možnost komunikovat během jízdy s techniky a kontrolovat třeba stav a vývoj počasí, stav závodu nebo si vyžádat výměnu pneumatik zní lákavě. Je však zarážející, že Codemasters neplánují podporu hlasového ovládání i pro PC verzi. Sice na PC neexistuje jednotný standard, pokud jde o hlasovou komunikaci, ale určitě jde o "problém", který má řešení.
Codemasters se chlubí, že hra nabídne novou - televizní - prezentaci, které se dočkáte nejenom v sezónním módu, ale i v módu Pro season, kde je všechno nastaveno na obtížnost "realistic". V rámci módu Sezóna vás samozřejmě čekají všechny stáje, jezdci i okruhy sezóny 2015. Bonusově ale můžete jezdit i sezónu loňskou. A kdo si nebude svými schopnostmi jistý, může si je vypilovat v novém tréninkovém online módu.
Další informace o hře nabízí tento blog post, s vydáním hry pro PC, PS4 a Xbox One můžete počítat po 12. červnu tohoto roku.