Na viktoriánský budovatelský a průzkumnický survival Nightingale od studia Inflexion se osobně velmi těším. Vypadá jako něco, čím se mohl stát New World, ale nestal. Prakticky všechno, co tvůrci zatím řekli a ukázali, zní zajímavě, a ještě k tomu pro svou hru vybrali nejlepší jméno na světě. To je potřeba ocenit.
Tomu, kdo už se také třásl, až si novinku bude moci osahat v dříve oznámeném early accessu, však neudělá radost nový vývojářský deníček. V něm se totiž krom ukázky toho, jak práce pokračuje, dozvíte také neradostnou zprávu o odkladu předběžného přístupu. Původně se s jeho startem počítalo v první polovině letošního roku, své brány ale nakonec otevře až na podzim.
zdroj: Inflexion
„Důvod k odkladu je jednoduchý: Testovací proces funguje,“ říká zakladatel studia Inflexion a bývalý šéf Bioware, Aaryn Flynn. „Zpětná vazba od hráčů, kterou nás zahrnuli, obrovsky pomáhá, čas navíc nám umožní zdárně pokračovat a neohrozit při tom zdraví našeho týmu.“
„Čas hodláme využít k zapracování mnoha věcí. Vylepšíme uživatelský komfort a uhladíme celý zážitek – například úpravou craftovacích animací. Dál hru budeme ladit, upravíme tempo postupu a pokračujeme v práci na tom, aby světy, které budujeme, byly tak tajemné a úžasné, jak to jen jde,“ uzavřel Flynn.
Odklad mimo jiné také znamená, že studio bude moci přejít na Unreal Engine 5.2. Tvrzení, že si cení hráčské zpětné vazby, nejspíš myslí vážně, protože budou i nadále probíhat různé testovací seance. Zájemci o účast mohou zamířit na oficiální stránky hry, přihlásit se a doufat, že si je tvůrci vyberou třeba do té další, která proběhne příští týden.