Dungeon Siege III se opozdí, pouští detaily o kooperaci
zdroj: tisková zpráva

Dungeon Siege III se opozdí, pouští detaily o kooperaci

8. 4. 2011 15:20 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Kooperace stále více prosvítá jako to hlavní, s čím hodlá Dungeon Siege III uchvátit srdce i hlavy stále rostoucí skupiny lidí, kteří kooperativní hraní cíleně vyhledávají. Potvrzují to informace z evropského PlayStation blogu, který se podrobněji rozepisuje o povaze online kooperace, škálování obtížnosti podle počtu zapojených hráčů a volbách mezi členy party, které ovlivňují další průběh hry.

Ještě než se na tyto informace hladově vrhnete, měli byste vědět, že vydání hry bylo aktuálně posunuto z 27. května na 17. června. Neznamená to, že by se tvůrci na poslední chvíli rozhodli něco zásadního překopávat, nebo že by měli problémy s odlaďováním hry – spíše se to jeví jako marketingové rozhodnutí, snad aby se hra nestrefila zrovna do chvíle, kdy bude vrcholit pre-E3 šílenství. A teď zpět ke kooperaci.

Lokální offline kooperace bude podporovat hru dvou lidí, v online kooperaci si zahrajete až čtyři. Příjemná je možnost kdykoli se z kooperace odpojit, nebo naopak připojit a velkou zvědavost vzbuzuje informace o rozhodovacím procesu v rámci party, který bude mít vliv na další průběh hry a příběhu. O přijetí, či odmítnutí questu bude rozhodovat celá parta, každý tedy může mít námitku, i když poslední slovo bude patřit vždy hostiteli kooperativní seance. Členové party mají co říci i k tomu, jestli daná postava bude žít nebo ji čeká rychlá smrt – právě tyto volby rozhodují o tom, co se ve hře stane dál.

Počet lidí v dané kooperativní hře pak bude ovlivňovat tuhost nepřátel, povahu lootu a množství získaných zkušenostních bodů. Čím více lidí v partě (max. 4), tím tužší budou nepřátelé a naopak. Mělo by vás to motivovat k tomu, abyste se volná místa pro kooperaci snažili zaplnit živými kolegy. Čím více, tím lépe. Každopádně, tohle všechno vyzkoušíte nejdříve až 17. června.

 

Nejnovější články