Česká hororová akce Shade se opozdí
zdroj: tisková zpráva

Česká hororová akce Shade se opozdí

24. 5. 2003 12:12 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Cenega včera vydala tiskovou zprávu, podle které se její hororová akční adventura Shade: Wrath Of Angels opozdí a namísto ohlášeného konce 2003 vyjde až příští rok.

shade zdroj: tisková zpráva Přesné datum vydání nebylo oznámeno, za to však máme očekávat i oznámení Xbox verze hry, kterou ještě v listopadu označovali vývojáři za informační blud. Podle Cenegy si Shade na letošní E3, kde byl předváděn její hratelný pre-alpha kód, získala velkou pozornost, a to hlavně díky svému grafickému engine. V pražských Black Element Software budou však stejně potřebovat ještě několik dalších měsíců na to, aby se doladily dílčí prvky celého projektu.

V Shade se dostanete do třicítky úrovní, z nichž každá má zabrat kolem 45 minut. Celkově tedy hra může mít něco přes dvacet hodin, samozřejmě, že tento čas je pouze orientační. V herním světě na vás bude čekat osm skupin různých nepřátel, celkově 26 druhů. Ačkoliv vaši protivníci budou povětšinou pocházet z říše fantazie (duchové, démoni, zombie), na jejich likvidaci použijete samé skutečné zbraně. Ve hře narazíte též na obyčejné obyvatele, vojáky, horníky, nebo třeba na šíleného vědce. Tajemný příběh vás donutí cestovat v prostoru a čase (ne libovolně, ale dle daného schématu příběhu), navštívíte řadu měst, hradů i vojenských základen. V adventurním stylu budete muset sbírat, používat a kombinovat různé předměty, přičemž má platit, že je vždy lepší mít jich více než méně a nejlépší mít je všechny. Prostředí příliš interaktivní nebude, a to zřejmě proto, aby hráče tato možnost neodváděla od určeného příběhu a jeho cesty.

Shade si zahrajete z third-person perspektivy, ale některé sekvence uvidíte z pohledu vlastní osoby. Pro iluzi dokonalých pohybů využili vývojáři technologie motion-capture, ani hudba by neměla být žádnou béčkárnou. Každá lokace má nabízet vlastní unikátní zvuky, dokreslující hororovou atmosféru. Co se týče ukládání pozic, budete mít jako ve většině her u save/load volné ruce. Jestliže si na Shade brousíte zuby, pak vězte, že váš stroj musí být minimálně Pentium III 128MB RAM a GeForce2, lépe však Pentium IV 256MB RAM a GeForce4. Více se o příběhu dozvíte z našich předchozích novinek, případně z rozhovoru s Radkem Volfem z Black Element Software.

zdroj: Bluesnews, homepage, Ferrago, New Age Magazine

kate

Nejnovější články