Série Call of Duty patří na špici nejvýdělečnějších značek herního světa. Letos v červnu překonala celkové výdělky v hodnotě 30 miliard, a i když si některé díly vedou hůř než jiné (namátkou třeba předposlední Vanguard), obecně jde o jeden z největších strojů na peníze v zábavním průmyslu.
Nic se na tom nezměnilo ani letos, spíše naopak. Vydavatelství Activision Blizzard se totiž už stihlo pochlubit, že v pátek vydaný nový díl Call of Duty: Modern Warfare II má za sebou rekordní launch v rámci celé série. Za první víkend stihla hra utržit stěží uvěřitelných 800 milionů dolarů, tedy v přepočtu více než 20 miliard korun.
Hra tím pádem překonala předchozí nejúspěšnější launch, který dosud drželo Call of Duty: Modern Warfare 3 z roku 2011, téměř přes noc se ale také stala vůbec nejúspěšnějším zábavním produktem letošního roku a strčila do kapsy třeba i úvodní víkendové výdělky letošních velkofilmů Top Gun: Maverick a Dr. Strange v mnohovesmíru šílenství.
Hře se daří lámat rekordy i v počtu současně hrajících uživatelů na Steamu, v neděli ji v jeden moment hrálo přes 260 tisíc lidí. Studio Infinity Ward, které má letošní pokračování na svědomí, mohou těšit i hodnocení tuzemských i světových médií, byť se samozřejmě v případě multiplayerové střílečky jedná teprve o první krok a zásadní bude hlavně dlouhodobá podpora.