Arénová rubačka Versus: Battle of the Gladiator brzy opustí early access
zdroj: Vlastní foto autora

Arénová rubačka Versus: Battle of the Gladiator brzy opustí early access

9. 8. 2016 13:30 | Novinky | autor: Václav Pecháček |

Gladiátorské zápasy v krvavém písku arény, kde spolu zápasí ti nejbrutálnější bijci, jsou vcelku vděčným tématem pro bojovou počítačovou hru. Zjevně si to uvědomilo i nezávislé korejské studio Netker, které na Steamu v červnu představilo multiplayerový titul Versus: Battle of the Gladiator. Ten je prozatím stále v předběžném přístupu, což se ale změní už 26. srpna.

Asijské vlivy jsou na designu hry jasně patrné. Kdyby některé záběry ze hry viděl takový Spartakus, asi by nevěřil vlastním očím. Za jeho časů se nejspíš po aréně neskákalo do třímetrové výšky a lidé s sebou netahali gigantická kladiva a meče větší, než jsou oni sami. Přehnanost a stylizovanost boje může být pro někoho velké plus, zatímco jiného to okamžitě odradí. Ale ať už je váš názor na řečenou problematiku jakýkoli, téhle osobité bojovce soudě podle úvodního traileru rozhodně nelze upřít dynamičnost, pečlivé animace i choreografii, a také uspokojivou váhu za každým úderem.

Boj probíhá bez automatického cílení na nepřátele, takže se při míření budete muset spolehnout čistě na svou vlastní zručnost. Můžete využít víc než 7 různých bojových stylů obsahujících nejrůznější komba, a je potřeba počítat se systémem destrukce brnění. Na všechny ofenzivní výpady ale existuje lék v podobě adekvátního protiútoku, takže jedním z nejdůležitějších prvků boje prý bude odhadnutí protivníka a správné reakce. Ale i kdyby se vám to třeba nedařilo, můžete misky vah převážit zpátky na svou stranu díky rozsáhlému systému výroby a modifikace výzbroje.

zdroj: Archiv

Versus: Battle of the Gladiator kromě svého primárního módu pro více hráčů nabídne i sólové válčení, ve kterém se utkáte s bossy nebo vlnami nepřátel v módu hordy. Možná se to zpočátku bude hodit, protože podle některých ohlasů na Steamu multiplayerové servery hráči zrovna neoplývají. Což by u podobného titulu pochopitelně mohl být docela velký problém. Nezbývá než sledovat, jak se hře a hlavně její komunitě povede během posledních několika týdnů strávených v předběžném přístupu

Nejnovější články