Za hrou stojí nezávislé studio Akimbo Creations, přičemž ve svém konceptu sází primárně na ovládání oné titulní zbraně, která si pohrává s časem. S její pomocí by váš holohlavý hlavní hrdina měl zvládat zpomalovat a zastavovat čas, či dokonce jeho proud obrátit. Hra by měla umožnit během okamžiku skok zpátky v čase. Navíc, pokud budete mít aktivované hraní v online podobě, půjde pomocí ARCu skočit do vesmírů jiných hráčů.
Pokud se Akimbo Creations povede správně zpracovat hratelnost, jež bude využívat manipulaci s časem, mohl by se z ARC Continuum vyklubat poměrně unikátní a zábavný kousek. A to i přesto, že tvůrci předem říkají, že kampaň se roztáhne na něco přes šest hodin. Umím si ale představit, že hra bude lákat k dalšímu hraní i po dojetí kampaně, protože (třeba) vytvoří skládačku, v níž vás bude bavit vymýšlet nové triky s časem.
Dalším z pilířů, o něž se chce hra opírat je příběh a také nápadité boje s bossy a nebo řešení překážek a puzzlů, opět v kontextu manipulace s časem. Prozatím ale moc nevím, co přesně od hry čekat, protože tvůrci ji představili jen v rámci tohoto konceptu, s teaserem a poznámkou, že půjde o akci z pohledu třetí osoby. Momentálně se o vaší přízeň uchází na Steam Greenlight, přičemž odhadované datum vydání je až konec roku 2016.
zdroj: Archiv