Tiskové materiály a texty na homepage chodí okolo horké kaše, aniž by tnuly přímo do živého. Z květnatých popisků lze však vyčíst, že tedy budete jako vyvolený „Drak“ bojovat s pomocí magie v pohledu první osoby, přičemž vaše kouzlení si prý budete moci do značné míry přizpůsobit svému hernímu stylu. Jakým způsobem? Netuším. Budete si moci skládat vlastní kouzla po vzoru? Materiály mlčí.
Ze záběrů na videu ale Lichdom připomíná střílečku, jen místo hlavně před sebou vidíte pracky svého avatara. Že to ale může být zábavné, nevylučuju. Minimálně na pohled je Lichdom hra pěkná. Ne unikátní. Ne nádherná. Jen pěkná.
Ostatně, Lichdom běží na Cryengine a tvůrci z týmu Xaviant si domluvili podporu přímo od AMD. Na grafiku se tedy zjevně zaměřili. Možná máte víc trpělivosti v louskání obecných proklamací o hře – najdete je všechny na homepage, kde na vás navíc čekají nějaká videa z vývoje.
Pokud tvůrci z týmu Xaviant nenarazí na zlého mága, který z nich nadělá nějaká roztomilá zvířátka, dokončí a vydají Lichdom v létě 2014.