Příběh zasazený do fiktivní země s reálnými problémy bude díky spoustě malých i velkých rozhodnutí, která musí Dujanah provést, silně nelineární – řada událostí ve hře by měla být náhodně generována s tím, že každý průběh hrou a příběh by měl být tím spíše unikátní.
zdroj: Archiv
Žádná agitka, především zamyšlení
Autor se inspiroval nejen současnou situací ve světě, ale například i magickým realismem, který kombinuje fantazii se světem skutečným. Vedle toho slibuje tvůrce nabídnout i kombinaci unikátního prostředí a zapamatování hodných postav. Směrodatné je při tom dilema okupace jako takové a morální otázky s tím spojené, což samo o sobě může znít jako recept na lákavý zážitek.
Jack King-Spooner se nechtěl omezit jen na klasickou počítačovou grafiku, proto kombinuje několik stylů. Stylizace hry kombinuje fázovou animaci postav uplácaných z deformovatelné hlíny, obrazy, fotografické koláže a další ručně vyráběné kulisy. To vše následně digitálně vylepší a jak naznačuje ukázka, výsledek by mohl vypadat přinejmenším originálně.
zdroj: Archiv
Tak trochu jiná hra
Další prvky ovšem posunují hru od stylizované společensko-politické adventury k mnohem experimentálnějšímu formátu. Bizarně zní integrace dvojice arkádových her, které si můžete prohlédnout na videu. První z nich je Caves of Al Dajjal a v podobě klasické plošinovky přináší odreagování od hlavní náplně hry. Druhá je logickou hříčkou s názvem Poopek Loves it All a bude, na rozdíl od hlavního proudu hry, především o lásce a pochopení.
Pokud vám tento mišmaš zkoumající invazi a okupaci, náboženství a lidskou morálku zní zajímavě, určitě navštivte Kickstarter, kde si Jack King-Spooner říká o symbolických 6 tisíc liber. Jediná kopie hry přitom stojí pouhých 7 liber a k mání bude ve verzích pro PC, Mac a Linux.