zdroj:
tisková zpráva
Vývojáři ze studia Treyarch dnes oficiálně zveřejnili minimální systémové požadavky pro PC verzi Call of Duty: World at War. Co tedy v listopadu budete muset mít za železo, abyste si aspoň trochu užili?
- Procesor AMD 64 3200+ nebo Intel Pentium 4 3.0 GHz
- 512 MB RAM pro Windows XP a 1 GB RAM pro Windows Vista
- Grafická karta s podporou shaderů 3.0 (256 MB GeForce 6600GT nebo ATI Radeon 1600XT)
- 8 GB volného místa na harddisku


Díky tomu, že vlastně přišli už k hotovému, se mohli zaměřit na vytváření obsahu, vylepšování grafiky, neupřesněné nové efekty a implementovat vlastní síťový kód, což je zvláštní, když ten ze čtvrtého dílu se osvědčil na výbornou u milionů hráčů denně, asi si to nezbytně vyžádal co-op. Novinkou se též stane organizování členů vašeho týmu do menších skupinek, což se má hodit obzvlášť v rozlehlých MP mapách.
PC verze bude jinak lepší než ty konzolové (PS3/X360) v tradičních parametrech, tzn. hraní ve vyšším rozlišení grafiky, přesnější míření s myší, podpora uživatelských modifikací a bohatší možnosti nastavení ovládání či výkonu. Naopak split-screen se na PC opět z logických důvodů nekoná, co-op ve čtyřech lidech půjde na počítačích hrát jen online a prý má být velmi zábavný. Ostatní vlastnosti CoD5 jsou na třech hlavních platformách naprosto shodné - více v předešlém zpravodajství:
Úspěšným tankistou v Call of Duty World at War [25.9.2008 12:12 - levis]
Krutost války na obrázcích z Call of Duty World at War [20.9.2008 16:16 - levis]
Ruská kampaň z Call of Duty World at War [5.9.2008 20:20 - levis]
Drsné válčení v Call of Duty World at War [21.8.2008 11:11 - mart]
zdroj: GameSpot