"Xbox 360 jako platforma vyžaduje, aby na ní šly hry spouštět i bez instalace, protože také dnes najdete konzole bez pevného disku. Proto musí být balíček s texturami ve vysokém rozlišení volitelný, aby případně nebyla diskriminována ta část hráčů, která harddisk ve své konzoli nemá." Podle Bacha tak prakticky vzniknou dvě verze hry: jedna ve standardním rozlišení, druhá jako pomyslný Battlefield 3 HD. A jak to funguje po technické stránce?
Kvůli paměťovým omezením Xbox 360 není možné, aby hra používala vysoké textury ve všech svých částech. Princip streamování proto využívá dynamickou část paměti, která nahrává konkrétní obsah (terén, modely, stromy, povrch atd) na základě toho, v jaké části mapy se zrovna nalézáte. Hráč si nicméně připadá, jako by jeho konzole najednou udělala technologický skok kupředu - všechno je mnohem detailnější a pestřejší než obyčejně.
Teď zbývá vyřešit už jen jednu drobnost - kolik vlastně balíček s texturami ve vysokém rozlišení na disku zabere?