„Představili jsme několik vylepšení v rámci našeho produkčního a validačního procesu. To nám umožnilo zaměřit se na dolaďování, stabilizování a optimalizaci PC verze od začátku projektu. Letos to byla jedna z hlavních priorit našeho týmu,“ vysvětluje Kovalev. „Ony další čtyři týdny budou představovat finalizaci celé optimalizace a umožní nám ujistit se, že všechny systémy hry jsou stabilní při vydání a Syndicate bude plynule fungovat všem hráčům od prvního dne.“
Ubisoft kupodivu nejde cestou "jistoty," jíž volí více a více vývojářů – uzamčení FPS na 30, aby byla zaručený standardizovaný chod na co nejširším spektru sestav. Podle Kovaleva doporučená sestava cílí na stabilní výkon v 30 FPS a 1080p, ale hra prý nebude uzamčena z hlediska rozlišení ani framerate. Tak uvidíme, zda se tentokrát vydání povede, oproti loňsku už to snad nemůže být horší (může, vím). Poznáme 19. listopadu, kdy hra vyjde na PC.
zdroj: Archiv