Vývojáře Skate 4 nejvíc potrápily triky se zdmi
zdroj: Foto: Se souhlasem Electronic Arts / Skate

Vývojáře Skate 4 nejvíc potrápily triky se zdmi

18. 8. 2023 14:30 | Bleskovky | autor: Jakub Malchárek |

Vývojáři ze studia Full Circle se v posledním vývojářském deníčku rozpovídali o tom, jak zachycovali jednotlivé triky z chystaného skateboardingového simulátoru Skate 4. Obzvláště obtížné bylo naprogramovat takzvané wallies a slappies. Tedy triky, během nichž jezdci nějak interagují se zdmi a překážkami.

 

Cílem studia je pohybovat se na hraně mezi realističností a ztřeštěnou, přehnanou fyzikou. Poslední díl Skate vyšel v roce 2010 a právě díky obřímu grotesknímu potenciálu se série stála velmi populární mezi streamery. Zároveň šlo o realističtější alternativu k arkádovému Tony Hawk's Pro Skater. Datum vydání ani platformy pokračování Skate zatím nejsou známy.

Nejnovější články