Víme, že v chystané expanzi Burning Shores pro skvělou akční adventuru Horizon Forbidden West bude hrát velkou roli létání. A to samozřejmě znamená, že se více než kdy dříve přiblížíme k oblakům. Právě proto jim tvůrci ze studia Guerrilla věnovali zvláštní péči, což se rozhodli dokázat sadou obrázků zveřejněnou na PlayStation blogu.
Vývojáři popisují, že už při tvorbě předchozího dílu Zero Dawn se nejdřív pokusili oblaka vyvést ve voxelech, což by ve výsledku nabídlo obrovskou upravitelnost a možnosti modelování, ale tehdejší hardware podobné řešení ještě nebyl schopný utáhnout. Nakonec se tudíž museli spokojit s klasickými modely, a nikoliv plnohodnotnou simulací.
V Burning Shores už do toho ale šlápli naplno. Vyvinuli experimentální renderovací nástroje a používají komprimovaná voxelová data, ke kterým v reálném čase vykreslují detaily. A já se nebudu ani pokoušet předstírat, že takovému procesu přesně rozumím a zájemce o podrobnější vysvětlení odkážu na výše zmíněný blog. Co ale chápu, je, že výsledek vypadá fantasticky. Posuďte sami: