Glacier 2 engine od IO Interactive, který bude použit v Hitman: Absolution, zvládne rozpohybovat na současné generaci konzolí dav 1200 postav, reagujících na počínání hráče. Přitom by počet snímků za sekundu neměl klesnout pod 30.
zdroj: tisková zpráva

Glacier 2 engine od IO Interactive, který bude použit v Hitman: Absolution, zvládne rozpohybovat na současné generaci konzolí dav 1200 postav, reagujících na počínání hráče. Přitom by počet snímků za sekundu neměl klesnout pod 30.

7. 3. 2012 11:00 | Bleskovky | autor: Redakce Games.cz |

Glacier 2 engine od IO Interactive, který bude použit v Hitman: Absolution, zvládne rozpohybovat na současné generaci konzolí dav 1200 postav, reagujících na počínání hráče. Přitom by počet snímků za sekundu neměl klesnout pod 30.

Nejnovější články