Fanoušci stále žehrají nad absencí remaku či PC portu výtečné soulsovky Bloodborne. A jelikož nedávno internetem proběhly zvěsti o tom, že měl být vývoj PC portu zrušen, situace nevypadá zrovna nejlépe. Proto věci musí do rukou vzít fanoušci.
K nim patří i Maxime Foulquier, který se aktuálně snaží Bloodborne předělat za pomoci moderních technologií, jež mu nabízí Unreal Engine 5. Foulquier se ale práce nebojí a grafické assety si vytváří sám od nuly v Blenderu. Takže patrně bude chvíli trvat, než svůj projekt dotáhne do zdárného konce.
Ale už z kratičké ukázky vypadá Bloodborne v UE5 jednoduše fantasticky. Detailnější textury, věrná atmosféra a vlající kabát. Jednoduše vše, co bychom si od případného remaku mohli přát. Tak snad třeba jednou - pokud na Foulquiera dřív nezakleknou právníci Sony.