Do vydání Monster Hunter Wilds zbývá víc než měsíc, hra si mezitím ještě projde jednou betu a v Capcomu vývojáři a vývojářky makají na plné obrátky. Spousta věcí se může změnit, včetně hardwarových nároků. Vyplývá to z příspěvku na sociální síti X, ve kterém Wilds demonstrují aktuální pokroky na konzolích.
Hier ist ein Blick auf unseren aktualisierten Modus „Leistung priorisieren“, für die PS5. Das Team hat sich mit den Rendering-Problemen aus dem Open-Beta-Test befasst und arbeitet kontinuierlich an Verbesserungen für den Start.
— Monster Hunter Germany (@DEMonsterHunter) January 18, 2025
Außerdem sind hier die zum Start geplanten… pic.twitter.com/mVus7yx5zo
„Můžete vidět náš vylepšený režim výkonu pro PS5. Tým se postaral o renderovací problémy z bety a chystá další vylepšení před vydáním. Podobně zapracujeme na výkonu u PC verze a zaměřujeme se taky na možnost snížení minimálních požadavků na grafické karty. Také budeme vydávat samostatný benchmark nástroj,“ zmiňuje účet Capcomu. Hráči a hráčky si tak před vydáním budou moci zdarma vyzkoušet, jak konkrétně jim hra na jejich sestavě pojede.