Gray Zone Warfare přechází na Unreal Engine 5.5 a zlepšuje výkon hry
zdroj: Madfinger Games

Gray Zone Warfare přechází na Unreal Engine 5.5 a zlepšuje výkon hry

6. 11. 2025 15:00 | Aktuality | autor: Jakub Malchárek |

Po dvou obsahových aktualizacích Night Ops a Wind Of War se Gray Zone Warfare dostává na další úroveň svého vývoje. Nová verze Unreal Enginu s pomocí paralelního renderingu zvýšila výkon procesorů střední třídy. To umožňuje větší stabilitu a výkon se zaměřením na sandboxové hry.

Obsah nového pathe 0.3.5.0, který byl vytvořen v nové verzi Unreal Enginu 5.5, přináší také četná vylepšení. Bylo upraveno kývání zbraně, aby lépe reagovalo na pohyb hráče. Také u zpětného rázu zbraně došlo ke změnám, takže je teď mnohem realističtější. V neposlední řadě se podařilo vyvážit zaměřování umělé inteligence. Nový systém simuluje lidské chování při zaměřování, které se dynamicky mění na základě obtížnosti AI, bojové situace, zranění, počasí, vzdálenosti k cíli a typu zbraně. Další novinkou jsou čínské servery, které zlepšují konektivitu a snižují latenci pro hráče v pevninské Číně.

Patch 0.3.5.0 přináší také velké množství malých ale důležitých oprav a vylepšení. Třeba v případě smrti se pohled hráče nyní vytočí přibližným směrem, ze kterého přišel výstřel. Také je teď možný výběr možností opětovného připojení mezi původním nebo novým serverem. S novým patchem tak hráči Gray Zone Warfare dostávají výrazně stabilnější hru a více svobody.

Nejnovější články