Zákulisí MotorStorm Pacific Rift traileru
zdroj: tisková zpráva

Zákulisí MotorStorm Pacific Rift traileru

17. 4. 2008 10:10 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Jeden z animátorů popisuje technickou stránku úžasného CGI videa na ostrově.

Možná budete namítat, že kolem CGI trailerů od Sony děláme zbytečně velký humbuk, ale vzhledem k příspěvku jednoho z členů týmu anglických animátorů Realtime na diskusním fóru k závodům MotorStorm 2 si to tentokrát nemůžeme odpustit. A to už jen kvůli trojici obrázků ve vysokém rozlišení, které oproti těm amatérsky vytípaným z videa neruší přechody jednotlivých snímků či barevné artefakty komprese.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Produkce celého traileru zabrala šesti-osmičlennému týmu zhruba sedm týdnů, přičemž v 3D Maxu a později editoru Vray museli vyrenderovat celou scénu včetně nasvícení, připravit kamery i postprodukční efekty jako motion blur či kouř. Pro zajímavost: jenom první záběr s jízdou v úzkém koridoru byl vymodelován se zhruba 73 miliony polygonů. A aby animátor dokázal, kolik práce si dali také s jednotlivými stromy a okolní vegetací vůbec, típnul pro jistotu ještě dva obrázky:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

MotorStorm 2 vyjde koncem roku pro PS3 - více v předešlém zpravodajství.
zdroj: diskusní fóra

levis

Nejnovější články