Obě totiž stojí velkou měrou na komunitě. To sice říká každá herní firma, ale v případě těchto dvou to platí tuplem. Second Life není ani tak hra, jako spíše pískoviště, na kterém si můžete sami tvořit a sdílet prakticky cokoliv. Podobně je na tom Desura. Vedle samotných her se soustředí právě na svoji kreativní komunitu, na mody, addony, uživatelské recenze, obrázky apod. Což dnes dělá samozřejmě kdekdo, ale Desura si na tom postavila princip své služby a drží si ho dodnes.
Jak přesně bude Desura spolupracovat se Second Life nebo jinými projekty Lindem Lab, zatím ani jedna strana neupřesnila. V tiskové zprávě jen LL uklidňuje hráče, že Desura bude bez přerušení fungovat pořád dál a její tým i technologie se stanou součástí firmy. Desura přitom není první akvizicí LL, studio už letos koupilo iPadovou hru Blocksworld, která by měla brzy vyjít.
“Tahle akvizice nám poskytne globální platformu, kterou mohou využívat kreativní vývojáři, a my se těšíme, až budeme pomáhat růstu komunity kolem Desury, stejně jako se těšíme na rozšiřování portfolia tisíce her, modů a dalšího obsahu. Naším cílem je do Desury investovat a podporovat ji, aby z ní byla ta nejvíce otevřená a nejpřátelštější platforma pro vývojáře na světě,” napsal v tiskové zprávě šéf Linden Lab, Rod Humble.