Tea Club #2: Hyperbolic Magnetism o game jamech a náročnosti vývoje logických her
zdroj: tisková zpráva

Tea Club #2: Hyperbolic Magnetism o game jamech a náročnosti vývoje logických her

8. 5. 2014 13:15 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Kdyby existovala statistika o počtu vyprodukovaných her za rok, programátorské duo Hyperbolic Magnetism by se s přehledem umístilo na prvních místech. Vladimír „Loki“ Hrinčár a Honza „Split“ Ilavský programují jak o život a pravidelně se hlásí na vývojářské maratony Global Game Jam a Ludum Dare. S jejich tituly se nejčastěji můžete setkat na mobilech, ale i na PC, které ve své hyperproduktivitě nezanedbávají. Příklady z poslední doby mohou být třeba Heterochroma z Global Game Jam nebo Honzova samostatná Temple of Ra z Ludum Dare.

V Tea Club #2 (oficiálně druhém, jinak sedmém) jsme se podívali, jak se daří nezávislým vývojářům na mobilních platformách, zavzpomínali na komerční úspěch hry Lums, probrali produkční náročnost logických her a ponořili jsme se do temných vod game jamů, na kterých se běžně kradou a kopírují nápady jako by se nechumelilo, a kde jsou dobré tituly zadušeny tisícovkami slabších kusů. Půl hodinka našeho rozhovoru uteče jako voda a dozvíte se spoustu informací, včetně odhalení speciální role Lukáše Macury při vývoji her od Hyperbolic Magnetism.

Audio verzi Tea Club #2 si můžete stáhnout/poslechnout za tímto odkazem, video na vás čeká níže.

zdroj: Archiv

Podcasty od Games.cz a samozřejmě i další videa z naší dílny můžete sledovat též na našem YouTube kanálu a své případné dotazy a připomínky směrujte do dedikované diskuse nebo na email podcast@games.cz. Děkujeme za přízeň!

Nejnovější články