Sony pustila značku The Last Guardian k vodě (aktualizováno)
zdroj: tisková zpráva

Sony pustila značku The Last Guardian k vodě (aktualizováno)

10. 8. 2012 9:59 | Téma | autor: Adam Homola |

Aktualizacce, 10.8. 18:45: "Projekt je stále ve vývoji. Nemáme teď k tomu ale nic nového co říct," řekla Sony v oficiálním prohlášení, jak reportuje PlayStationLifeStyle. Je hezké, že nám Sony po pár letech řekla alespoň něco.

Původní zprávaThe Last Guardian, název, který symbolizoval pěknou a potenciálně hodně zajímavou imidžovku pro PlayStation 3, se možná změní. A možná taky nebude vůbec. Sony měla zaregistrovanou obchodní značku The Last Guardian, kterou teď nechala propadnout. Co to říká o samotném vývoji, to nevíme, ale pokud hra ještě v nějaké verzi vůbec žije, zřejmě není pro Sony takovou prioritou, když nechali značku prohučet. Ať už to pustili úmyslně, nebo na to jednoduše zapomněli, nevěstí to nic dobrého. Ale kdo ví, třeba se to jen přejmenuje a třeba to vyjde na PlayStation 4.

O The Last Guardian totiž víme velké nic a jediné zprávy, které se za poslední roky objevily, byly negativní. Kromě toho, že se pořád dokolečka dozvídáme, na které akci se hra ukazovat (zase) nebude, odešli z vývojářského týmu ještě někteří tvůrci. Sony navíc už pěknou dobu nevydala žádný nový trailer, obrázky, nebo informace.

Sony si samozřejmě může značku The Last Guardian zaregistrovat znova, pokud jim to někdo nevyfoukne. Ještě předtím má ale dva měsíce na podání žádosti, díky které může získat značku zpátky. Pokud to do dvou měsíců nestihne, bude The Last Guardian volný a může si ho zaregistrovat kdokoliv. I Sony.

O hře se poprvé mluvilo jako o Trico, načež přišlo přejmenování, či spíše oficiální odhalení, na The Last Guardian. Sony o registraci značky zažádala v druhé polovině roku 2009. Ať je to jak chce, s nejnovějším dítkem Team ICO to prostě růžově nevypadá. To musí uznat i ten největší optimista. Nemusí být ale všechno ztraceno - hra se může přejmenovat, předělat a může to být jedna ze startovních her pro PlayStation 4. Mentalita vydavatelů, že nové a “inovativní” značky se lépe prodávají na začátku konzolového cyklu je obecně známá a The Last Guardian by na start nového PlayStationu docela seděl.

Nejnovější články