Shrnutí první recenze Fallout 3

Shrnutí první recenze Fallout 3

7. 10. 2008 11:11 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Noty má sice napsány poměrně odlišně, ale hudba zůstala stejná, parafrázoval hodnocení francouzský časopis.

Zvětšit Vůbec prvním světovým časopisem, který v předstihu dokázal zhodnotit Fallout 3, se stal francouzský PC Jeux. Vyřkl skóre 93%, protože, jak tvrdí, dřívější obavy, že by hra mohla být jen převlečeným Oblivionem do postapokalyptické doby, prý byly totálně mimo mísu. Veteránům předešlých dílů má stačit pár hodin k tomu, aby přišli na chuť i trojce, která zachovává duch celé série a jejíž hlavní změny spočívají spíš v technickém zpracování. Nováčci se zase nemají cítit úplně ztraceni díky nemnoho odkazům na předchůdce.

Na druhou stranu, recenzent PC Jeux velmi lituje faktu, že se hra bere příliš vážně a že ztratila porci humoru až ironie, oblíbenou to vlastnost Falloutů. Reference na filmy či někdy zvrácené konverzace s NPC jsou zkrátka pryč. Fallout 3 jinak moc nenapravil z The Elder Scrolls pošramucenou reputaci Bethesdy, co se týká schopnosti vypouštět dokonale vyladěné tituly. Ani tahle hra prý není bezchybná a setkáte se v ní s kolizními problémy, špatným pathfindingem i nasvícením, ale nedochází k tomu zase tak často, aby na tom padal hráčský zážitek.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Úkoly jsou docela rozmanité a některé zkompletujete jen zalhaním o tom, co jste ve skutečnosti provedli. Nejedná se tudíž zdaleka jen o vyhlazení všeho na obrazovce, což PC Jeux dokádá příkladem questu, v němž musíte projít několika zkouškami pro autora knihy o přežití. To sestává z ozáření radioaktivitou a ukradení Ústavy Spojených států amerických, abyste v tom zabránili povstalcům. Slova chvály zazněla i na adresu svobodné volby cesty k cíli, buď hrubou silou nebo šikovnou výřečností. A závěr? "Odhlédneme-li od absence humoru, třetí díl je excelentním RPG a dobrým Falloutem. Jeho noty jsou sice napsány poměrně odlišně, ale hudba zůstala stejná."

Fallout 3 vyjde pro PC, PS3 a X360 30. října, u nás s českými titulky od Cenegy Czech (předobjednávka) - více v předešlém zpravodajství.