Reakce tvůrců na kritiku Hellgate London
zdroj: tisková zpráva

Reakce tvůrců na kritiku Hellgate London

7. 11. 2007 11:11 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Bill Roper se vyjádřil k výtkám hráčů ohledně monotónnosti prostředí a jejich předplatitelské politiky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Aktuální clickfest Hellgate: London se v průměrném hodnocení na serveru GameRankings drží na 74% a v naší nedělní recenzi dostal rovněž sedmičku, nicméně diskutéři ho ve fórech docela rozcupovali. Mimo jiné za podivnou předplatitelskou politiku či prostředí na jedno brdo. Systém dovedností je prý vším, jen ne vybalancovaný. Tím se myslí to, že zbraně jsou obvykle účinnější než kouzla/skilly. Zčásti to má být designérský záměr, zčásti to prý chce čas - úpravou herních mechanismů je vždy lepší zabývat až po odeznění prvotních zážitků.

Výkonný producent Flagship Studios a spolutvůrce Diabla, Bill Roper, část kritiky nechápe a snaží se trochu kontrovat: „Předplatitelé (za 10 dolarů měsíčně) dostali více multiplayerových módů, více slotů na avatary, více věcí do inventáře a také pár halloweenských žertíků. Toto nám zároveň dalo více práce, než jsme si sami mysleli. Ti, co zůstali u koupení krabicové verze, zase křičí, že byli ošizeni, ale tak tomu není – dostali toho dost a tohle je třešnička navíc. Což jim bohužel nedochází. Ale zase je lepší mít komunitu plnou reakcí, než komunitu žádnou.“ Brblání nad ne zrovna zaběhnutým systémem plné hry plus volitelných měsíčních poplatků za bonusové funkce prý studio absolutně nečekalo a je celou věcí dost zklamáno: „Světe div se, tohle se děje čistě v herním průmyslu. Na fórech známých filmů nebo TV pořadů takové reakce nemáte šanci spatřit.“

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na stížnosti ohledně monotónního londýnského prostředí (ruiny, kobky, sklepy a zase ruiny) Bill Roper uvedl, že jsou asi založeny na starších verzích hry, v nichž ještě levely nebyly vzájemně tolik tématicky odlišeny, na čemž dělali poslední měsíc. Variabilita map je podle něj stejná, ne-li větší než v Diablu 2. S čím ale nic nezmůžou, je fakt, že se prostě celé Hellgate odehrává v Londýně nebo v pekle, takže nejde hráče občas poslat třeba do džungle. S tímto neduhem nejspíš souvisí plán vydat během prosince 300 MB velký přídavek s městem Stonehenge mimo Londýn, díky čemuž by se (jen) předplatitelé mohli dočkat o něco pestřejšího zážitku. Ve hře bude tento legendární plácek chráněn před démony a divočinou obecně zvláštní mýtickou bublinou.

Zdroj: GamePro.com

jester

Nejnovější články