Odfláknuté PC verze Dishonored se dle tvůrců bát nemusíme
zdroj: tisková zpráva

Odfláknuté PC verze Dishonored se dle tvůrců bát nemusíme

21. 6. 2012 15:23 | Téma | autor: Petr Poláček |

Dokud nebudeme mít Dishonored v ruce, tak je lepší jakékoli definitivní soudy o kvalitě PC verze spolknout, ale vyjádřeni Harveyho Smithe pro AusGamers ohledně přístupu tvůrců k jednotlivým verzím zní docela dost nadějně. Zdá se tedy, že nás v případě PC verze Dishonored nečeká obvyklá hlava v dlaních a pocit bezmoci z toho, že si člověk nemůže přenastavit ovládání nebo musí zírat na hru zamčenou v 30 fps, přestože mu pod stolem vrní čtyřjádrová potvora s grafickou kartou za cenu ve výši průměrného měsíčního platu státního úředníka.

„Jedna ze supr věcí u nás v Arkane je složení týmu z rozličných frakcí, které reprezentují jednotlivé platformy. Máme v týmu fanatické xboxáře, kteří hlídají kvalitu implementace achievementů; máme tam ale i hodně oldschoolových PC borců, co hlídají, aby vás hra automaticky nenutila používat akceleraci pohybu myši, aby šly vypnout části HUDu a aby správně fungovalo přiřazování kláves. No a samozřejmě, na PC hra běží v 60 fps za vteřinu, což je prostě boží,“ rozohnil se Harvey a docela jasně naznačil, kde leží jeho hráčské sympatie, které se naštěstí projevily i při vývoji.

Velká škoda, že asi Dishonored nebude podporovat tvorbu hráčských modifikací, i když naděje umírá poslední. Harvey o tom každopádně nic neví a není si jistý, že je to technologicky proveditelné. Ale nechme se překvapit, co bude se hrou schopna udělat komunita. Ze strany vývojářů je důležité hlavně to, aby hra byla nakonec dobrá. A demo Dishonored, které jsem si zahrál na letošní E3, ve mě zanechalo dojmy veskrze pozitivní.

Nejnovější články