„Jedna ze supr věcí u nás v Arkane je složení týmu z rozličných frakcí, které reprezentují jednotlivé platformy. Máme v týmu fanatické xboxáře, kteří hlídají kvalitu implementace achievementů; máme tam ale i hodně oldschoolových PC borců, co hlídají, aby vás hra automaticky nenutila používat akceleraci pohybu myši, aby šly vypnout části HUDu a aby správně fungovalo přiřazování kláves. No a samozřejmě, na PC hra běží v 60 fps za vteřinu, což je prostě boží,“ rozohnil se Harvey a docela jasně naznačil, kde leží jeho hráčské sympatie, které se naštěstí projevily i při vývoji.
Velká škoda, že asi Dishonored nebude podporovat tvorbu hráčských modifikací, i když naděje umírá poslední. Harvey o tom každopádně nic neví a není si jistý, že je to technologicky proveditelné. Ale nechme se překvapit, co bude se hrou schopna udělat komunita. Ze strany vývojářů je důležité hlavně to, aby hra byla nakonec dobrá. A demo Dishonored, které jsem si zahrál na letošní E3, ve mě zanechalo dojmy veskrze pozitivní.