„Chtěli jsme výrobcům hardwaru ukázat, že tohle je cesta, jakou by se mělo vše dělat. Navíc je skvělé, že teď engine zvládne vše od iPhone 3GS až k hardwaru další generace. To znamená, že teoreticky by hra mohla běžet na všech těch zařízeních“. Že jde o velmi pokročilou verzi enginu potvrzují i slova, jimiž Rein označuje tuto verzi za „3.975“, čímž s nadsázkou říká, že se blíží chvíle, kdy by se engine mohl nechat označkovat čtyřkou. Zároveň dodává, že skok mezi Unreal 3 a 3.975 je prý větší, než kdysi byl mezi Unreal Engine 2 a 3. A přítomným vývojářům na GDC z toho musel běhat mráz po zádech, protože už nyní je jim nová verze Unreal technologie k dispozici!
Jenže nic není zadarmo a Epic už balancuje na hraně současné červené hardwarové linie. Celé tech demo běželo na třech kartách Nvidia řady GTX 580. A to je na jednu stranu solidní kus hardwaru a na druhou, je to pořád hardware, který si můžete pořídit. Rein má každopádně jasno. „Pokud tohle nezvládne příští generace konzolí... nu, Apple právě ohlásil zvýšení výkonu iPadu na devítinásobek“. Takže ano, můžeme čekat, že tuto technologii zvládne každé zařízení. Ale jen ta nejnadupanější zvládnou to, z čeho byli přítomní okouzleni.