Hra je ve vývoji stále v 2K Marin a průzkum se prý dotazovaných ptal přímo na to, jak by se dívali na to, že by hra místo 60 stála na začátku 30 dolarů a byla šířena digitálně. Jak redakce Kotaku trefně dovozuje, začíná se nám tu rýsovat situace, která se nápadně podobá událostem okolo survival titulu I Am Alive. Původně to byla také klasická velká hra, ale postupně se pod rukama lidí z jiného týmu změnila na menší a výhradně digitálně šířenou hru.
2K Games samozřejmě na dotaz Kotaku odmítla uniklé materiály jakkoli komentovat s tím, že žádné nové oznámení ohledně hry, která je stále ve vývoji v 2K Marine oficiálně zveřejněno nebylo. Což nám dává alespoň tu jistotu, že hra je stále ve fázi vývoje a nebyla zrušena.
I když, po všech těch změnách konceptu, předání vývoje z rukou australského týmu 2K Canberra do pracek 2K Marin, a neustálém posouvání data vydání (aktuálně snad až 2014) by možná stálo uvažovat o tom, jestli má tento experiment nějakou cenu. Obavy, že z toho nakonec vyleze hra, která značce XCOM prokáže medvědí službu, jsou totiž zcela na místě.