Mění XCOM střílečka koncept a vyjde digitálně jen pro konzole?
zdroj: tisková zpráva

Mění XCOM střílečka koncept a vyjde digitálně jen pro konzole?

1. 10. 2012 16:55 | Téma | autor: Petr Poláček |

Marketingový průzkum, jehož účastník vše ještě za tepla nahlásil redakci Kotaku, naznačuje, že by se z původně first-person taktické střílečky XCOM (neplést se strategií XCOM: Enemy Unknown) mohla stát third-person taktická akce ve stylu SOCOM nebo Republic Commando, která vynechá PC platformu a bude šířena pouze digitálně za nižší cenu na PSN a XBLA. Tyto informace mají podtrhnout nové screenshoty, prezentující pohled na akci z očí třetí osoby a nový interface – oproti tomu, co jsme viděli třeba loni na E3.

Hra je ve vývoji stále v 2K Marin a průzkum se prý dotazovaných ptal přímo na to, jak by se dívali na to, že by hra místo 60 stála na začátku 30 dolarů a byla šířena digitálně. Jak redakce Kotaku trefně dovozuje, začíná se nám tu rýsovat situace, která se nápadně podobá událostem okolo survival titulu I Am Alive. Původně to byla také klasická velká hra, ale postupně se pod rukama lidí z jiného týmu změnila na menší a výhradně digitálně šířenou hru.

2K Games samozřejmě na dotaz Kotaku odmítla uniklé materiály jakkoli komentovat s tím, že žádné nové oznámení ohledně hry, která je stále ve vývoji v 2K Marine oficiálně zveřejněno nebylo. Což nám dává alespoň tu jistotu, že hra je stále ve fázi vývoje a nebyla zrušena.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

I když, po všech těch změnách konceptu, předání vývoje z rukou australského týmu 2K Canberra do pracek 2K Marin, a neustálém posouvání data vydání (aktuálně snad až 2014) by možná stálo uvažovat o tom, jestli má tento experiment nějakou cenu. Obavy, že z toho nakonec vyleze hra, která značce XCOM prokáže medvědí službu, jsou totiž zcela na místě.

Nejnovější články