Eidos udělal první chybu už tím, když u příležitosti nadcházejícího udílení cen VGA Awards spustil teaser web s názvem A Survivor is Born; jak totiž ukázala fanouškovská analýza DNS serverů, na kterých je web umístěn, oba jsou registrovány na firmu CSC, která - jaká náhoda! - spravuje také stránky Eidosu a vývojářů z Crystal Dynamics. Hned, jak se tahle aféra rozmázla na oficiálních fórech, byly navíc údaje v databázi dodatečně opraveny.
Jiný neopatrný člen vývojářského týmu zase na svém Linkedin profilu prokecl, že hra se bude jmenovat Tomb Raider: Ascension, tedy stejně jako tři roky starý amatérský fanouškovský film. Je přitom zajímavé, že rok staré uniklé artworky od Crystal Dynamics tehdy nesly název "Downfall", tj. anglicky pád, což je pravý opak "Ascension" (vzestupu). Crystal Dynamics se asi na příběh mladé začínající Lary Croft uvězněné na japonském ostrově podívali z trochu jiného úhlu pohledu.
Už dříve se potvrdilo, že trademark A Survivor is Born byl zaregistrován u Square Enix, pod něhož dnes spadá někdejší vydavatel série Eidos. A konečně si pak svých pár minut slávy užil herní časopis Gamesmaster, když v poutáku na své únorové číslo namísto "tajemného" sloganu A Survivor is Born jednoduše vylepil obrázek Lary Croft.
Celé věci definitivně nasadili korunu dva zaměstnanci Eidosu, když na oficiálních fórech o víkendu začali popírat, že by kdy viděli onen kýžený obrázek ztroskotané lodi z Game Informeru, ačkoliv před pár týdny na stejné adrese žertovali o tom, že jim je to celo nějak náramně povědomé atd. Inu, jasnější už to být nemůže - řekněte, taky se už nemůžete dočkat?