zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Mathieu Willem to říká jasně: „Driver: SF bude vyžadovat permanentní připojení k internetu“. Důvod? „Vychází ve stejnou dobu jako konzolové verze“. Takže přeloženo – Ubisoft se natolik bojí ovlivnění prodejů na všech platformách upirátěnými PC verzemi, že se raději vrátí k nepopulárnímu, ale velmi dlouho neprůstřelnému systému ochrany. Konzolové verze toto DRM mít nebudou.Driver: SF bude obsahovat i Uplay Passport systém, který představuje jednorázový kód, který bude přiložený ke hrám a zpřístupní multiplayer a online funkce. Pokud tedy koupíte bazarovou hru s použitým kódem, budete si muset (pokud chcete hrát multiplayer) koupit nový za cenu cca 8 eur na PS3 a PC a 800MS na X360. Směřování směrem k online passům lze pochopit, stejně nebude drtivá většina hráčů, kteří hry kupují, zasažena, ale neblaze proslulé DRM?
Zde leží pořádný problém. I když bude DRM obsahovat určitou pauzu pro možnost dočasného výpadku, je to celkem otravný prvek. Jistě, pokud na tom bude jako jeho první verze, zajistí pro Ubisoft minimalizaci ztrát z pirátství během prvních dnů, ale je otázka, zda nebude negativní PR nakonec spíše na škodu. Doufejme tedy, že se nám vyhnou někdejší problémy se servery ověřujícími identitu.