Po dotazu RPS směrem k Ubisoftu pak celá věc nabrala trochu bizarních rozměrů. Ubisoft nejprve bez jakéhokoliv vysvětlení daný post z fór smazal, aby o několik hodin později nahodil nový, kde je již původní informace uvedena na pravou míru a je v ní potvrzeno, že DRM u From Dust je de facto stejné, jako u další chystané hry Ubi, Driver: San Francisco. Ubisoft přitom vzkazuje zákazníkům, kteří s tímto DRM na základě předchozích prohlášení nepočítali, že se mohou obrátit na technickou podporu Ubisoftu, která s nimi dořeší případné vrácení peněz.
Aby toho ale nebylo málo, podle redaktorů RPS je takřka o měsíc zpožděná PC verze (původně měla vyjít společně s verzí pro X360) ke všemu velmi špatně optimalizovaná. Hra nenabízí standardní možnosti nastavení jako anti-aliasing, framerate je zablokován na 30 fps a ani námi v recenzi žádané ovládání myší prý není zrovna povedené. Sami jsme bohužel (nebo bohudík?) s PC verzí From Dust ještě neměli tu čest, ale jakmile opadne GamesCom šílenství, určitě splníme náš slib a zaktualizujeme recenzi konzolové verze. Bohužel ale všechno nasvědčuje tomu, že to nebude zrovna veselé čtení...