
Nejnovější články
Čtyři hodiny s Dying Light: The Beast mě donutily bojovat o přežití i o obsah vlastního žaludku
Nevídaná porce brutality, nebo...?
K návratu inFamous jen tak nedojde, přestože by vedoucí vývoje chtěl
Delsin a Cole zatím u ledu
Život si nevybírá. „Otec“ série Elder Scrolls odchází z herního vývoje kvůli rakovině
Velká rána pro rodinu i fanoušky
FBC: Firebreak hraje na Steamu méně než 100 lidí. Remedy se ale nevzdávají
Lepší nástup, střelba i nová mise
Nejčtenější články týdne – Do věku rytířů a hradů
Nostalgie, nové výzvy a návraty ke kořenům.
Pod radarem: Ve jménu automatizace, psů, kostek, vlaků a návratu legendárních Zachtronics
Na své si přijdou i milovníci hororu
Eriksholm: The Stolen Dream – recenze příběhové adventury plné plížení
Další velký počin malého studia
Výkonný ředitel nové dceřiné firmy Ubisoftu je syn Yvese Guillemota. Nejde o protekci, ohrazuje se
Hlavně, že to zůstane v rodině
Jak moc velký hit bude GTA 6? Podle analytiků vydělá 160 miliard za dva měsíce
Videoherní kolos ještě větším?
Vypadá to, že se opravdu plánuje remaster Diablo II a Warcraft III
Bleskovky
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí
Známý nástroj OpenIV na modování GTA V po téměř dekádě fungování končí