První epizody, která by měla zabrat zhruba 3 - 4 hodiny herní doby, se dočkáme společně s vydáním hry už na jaře. Další epizody budou následovat v následujících měsících tak, aby byla celá první sezóna kompletní do konce prosince 2016. Další epizody mají mít už trochu kratší herní dobu a zaberou nám prý 2 - 3 hodiny. Celá první sezóna pak má být dlouhá přibližně 10 - 12 hodin.
Majitelé předběžného přístupu hry na Steamu, nebo příslušní podporovatelé z Kickstarteru, si nebudou muset nic dokupovat. Hra se vám na jaře jednoduše updatuje a to včetně příběhového módu. Všichni ostatní zájemci by se měli připravit na vyšší částku než je stávajících 20 eur - nová a vyšší cena má reflektovat všechny aktualizace, rozšíření a příběhový mód. Stávající cenovka je tak platná pouze pro rozpracovanou předběžnou verzi hry.
zdroj: Archiv
V první části příběhové kampaně se podíváte na dopady geomagnetické katastrofy v nelítostné kanadské divočině z pohledu dvou hlavních postav: pilota Willa Mackenzieho a doktorky Astrid Greenwood. Za oba se budete snažit přežít First Flare, tedy události krátce po katastrofě. Při vydání hry bude přítomen samozřejmě i zmíněný sandbox, ve kterém můžete vedle oněch 3 - 4 příběhových hodin strávit klidně další stovky hodin.
Jádro hratelnosti příběhové kampaně bude svými mechanikami vycházet ze sandboxu, jen dojde na některé lehké úpravy v rámci příběhu. Například permanentní smrt nahradí systém ukládání pozice se zachováním vašeho postupu apod. V příběhovém módu uvidíte také většinu stávajících oblastí, ale zhruba 25 - 30 procent prostředí by mělo být zbrusu nové.
"Původně jsme se sandboxem počítali jen jako s testovacím prostředím pro příběh a plánovali jsme to při vydání ze hry vypustit. Jenže jsme zjistili, že sandbox nabízí úplně jiný zážitek, který se hráčům líbí. Proto jsme se rozhodli, že si sandbox zaslouží fungovat i nadále. Plánujeme ho tak vylepšovat a rozšiřovat i po vydání, společně s příběhovým módem," napsali vývojáři na webu hry.