Po vydání našich prvních dojmů z živé předváděčky Diablo III na jeho pařížském oznámení následovala tisková konference a později večer také rozhovory vývojářů se zahraničními kolegy. Vybíráme z nich i dalších střípků z vlny nedělních článku čistě jen nová fakta:
- Zasazeno opět do světa Sanctuary, nad nímž z nebe spadne kometa přesně do těch míst, odkud kdysi Diablo vyšel na svět.
- Navrátivší se postava Deckarda Caina možná jednou z prvních obětí zla.
- Mezi novými lokacemi také stará známá místa včetně vesnice Tristramu.
- Možnost vybrat si mezi mužskou a ženskou verzí postav, rozdíl však bude čistě vizuální.
- Barbar nikoliv novou postavou se stejnými schopnostmi, nýbrž o dvacet let zestárlým hrdinou z dvojky, což poznáte podle únavy i mnoha šrámů na těle.
- Nový systém questů, přizpůsobený pro třídu hráčovy postavy.
trojice wallpaperů, screenshoty v naší galerii
- Náhodný generátor prostředí i některých událostí v herním světě.
- Skilly přístupné přímo z hlavního hotbaru s možností jejich rychlého výběru skrz kolečka na myši.
- Včetně nové metody uzdravování, kdy přes daný předmět bude stačit přejít (tzn. nebudete jej muset sebrat a teprve potom vypít jako lahvičky).
- Z nových nepřátel např. Berserker s obrovskou palicí, která bude moci uvíznout v zemi, než se válečníkovi podaří ji vyprostit.
- Se snadnějším vyměňováním předmětů a brnění/zbraní mezi postavami v partě.
- Pro každého hráče v partě ze zabitého nepřítele jiné předměty, tzn. nebudou již vypadávat na zem, kde mezi sebou hráči soutěžili o to, kdo je rychleji sebere.
další artworky najdete na homepage, screenshoty v naší galerii
- Opět se singleplayerovou kampaní, důraz však tentokrát kladen jednoznačně na síťovou hru.
- Co do délky trvání se vyrovná Diablu II.
- Poběží na zbrusu novém vlastním enginu s využitím fyziky Havoc, nebude však vyžadovat DirectX 10.
- Doprovázené novým Battle.netem s lepším párováním hráčů, snadnějším hledáním přátel a vůbec jednodušším ovládáním.
zdroj: tisková konference, Gamespot, IGN, diskusní fóra & fanstránky