Recoil Retrograd - o ambice není nouze
zdroj: tisková zpráva

Recoil Retrograd - o ambice není nouze

30. 4. 2007 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Projekt s názvem Urban Mysteries, jenž se řadí k těm titulům, které se jaly využít technologii Unreal Enginu 3, jsme vám prvně představili začátkem března.

Dnes si o něm můžeme říci něco více. Především například to, že současný název - Urban Mysteries - je pouze pracovní a je dost pravděpodobné, že dojde k jeho změně. Ovšem na to ještě času dost, protože s ohledem na probíhající jednání s vydavateli se s hrou stejně nesetkáme dříve než v roce 2009. Nicméně, plány tvůrců hry jsou velké. Ale vezměme to hezky popořadě.

Vývojem Urban Mysteries se zabývá studio ZeitGuyz. To založil chlapík jménem Morten Iversen, bývalý člen vývojářského týmu IO Interactive, podílející se na tvorbě série Hitman, hry Freedom Fighters a několika dalších titulech. Morten si prý celá léta pohrával s nápadem, který byl spíše takovým románem, zasazeným do 18. století a zahrnujícím různá spiknutí, tajné organizace, apod. Že by něco takového mohlo vykrystalizovat ve hru začalo být jasné, až když se svou troškou do mlýna přišel jistý Jesper Helgeborg. A ono to podle všeho nezůstane pouze u hry. Jak vyplynulo z rozhovoru na Firingsquad, ZeitGuyz jednají také s několika významnými filmovými studii ohledně možnosti stvořit film, který by měl - když to klapne - vyjít současně s uvedením herního projektu na pulty obchodů.

Ale oč v Urban Mysteries vlastně běží? Pokud jste četli naši minulou zprávu, pak víte, že jedním z hlavních prvků příběhu je cestování v čase. A nejen to. Herní svět bude dynamický, tudíž vaše aktivity v minulosti ovlivní průběh dalších událostí a odpovídajícím způsobem změní svět, do kterého se vrátíte. Ne vždy to bude podle vašich představ. Mimochodem právě to, jak zajistit, aby se hráčova akce v minulosti odrazila správně na tváři budoucnosti, je prý nejsložitější částí vývoje. Ono toho ale má být vícero, čím vás chtějí ZeitGuyz překvapit. Podrobnosti si z pochopitelných důvodů zatím nechávají pro sebe.

Ústřední postavou příběhu muž jménem Davi Atman, zpočátku bezstarostný služebník systému světa ovládaného mocností zvanou Gloria Mundi, kterého poněkud dramatické okolnosti postaví do role hrdiny-nehrdiny nuceného činit velmi těžká rozhodnutí. Děj hry se má odehrávat uvnitř jednoho velmi strého města gotického stylu. V prostoru toho tedy moc nenacestujete, zato v čase... Město si budete moci vychutnat ve 13., 15., 17. i dalších stoletích. Co do historie a vizuální stránky přitom tvůrci vycházejí z historických faktů. Kvůli autenticitě a atmosféře. K dispozici budete mít různé retro-futuristické zbraně a vozidla, tedy žádné počítače, mobilní telefony nebo spalovací motory. Ve 13. století si tak budete muset vystačit v boji pouze s mečem či lukem a šípy, apod.

zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články