-
Přesná střelba byla na mé sestavě (C2D 3 GHz, 4GB RAM a GF GTX-260 s 896 MB RAM) nepohodlná, protože jsem zjistil, že ArmA 2 je velmi náročná hra. Na maximální detaily ve 1280x1024 jsem mohl zapomenout, protože při dvaceti snímcích se nedalo vůbec hrát. Snížení rozlišení moc nepomohlo, takže jsem musel snížit detaily a efekty na prostřední nastavení. Přitom např. Far Cry 2, tedy hra taktéž s rozlehlým a volným prostředím, jede na stejné sestavě naprosto plynule i na nejvyšší možné nastavení s vyhlazováním. Výkon citelně vylepšilo vypnutí stínů. Potom jsem se na prostřední nastavení dostal již na akceptovatelných 35-40 fps. Každopádně i při snížené grafice ale kurzor zbraně stále citelně lagoval a než jsem trefil vzdálenějšího nepřítele, tak jsem vypatlal mnoho střel. Byť engine prý ještě nebyl v testované preview-verzi zcela odladěn. [...]






nové obrázkykompletní galerie
-
Zatímco se v lese spolubojovníci dobře kryli, resp. spíše obezřetně postupovali, tak na holých prostranstvích začali i přes proklamované schopnosti funkčního krytí občas dělat psí kusy. Jeden běžel k vozovce a přímo na asfaltové silnici mezi domy se rozplácl, chvíli mířil na všechny strany, aby pak zase vstal a běžel dál, i když na blízku nebylo vůbec žádné nebezpečí. V následující vísce pod lesem, kterou tvořilo jen pár baráků a plotů, se zase další kolega v pokleku bláznivě plížil kolem plotu tak, že neustále zastavoval a přitom mířil právě přímo na plaňky a nikoli na volné okolí na druhé straně. Je ale pravda, že vojáky už naštěstí většinou nenapadne producírovat se po otevřených plochách, spíše se opravdu alespoň drží v blízkosti překážek a domů, takže netvoří tak jasný cíl jako v minulé Armě a Flashpointu... [více brzy v dojmech z ArmA 2]
ArmA 2 se mění na FARMA 2 [1.4.2009 15:15 - jd]
Videa: World in Conflict SA, ArmA 2, Battlestations P. [13.3.2009 18:18 - jd]
Matka Rus volá v ArmA 2 [6.3.2009 19:19 - jd]
Lesní krajinka z ArmA 2 [1.3.2009 16:16 - jd]
zdroj: vlastní