Výhody plynoucí z pravidelných aktualizací jsou jasné - vývojáři mohou mnohem rychleji opravovat bugy a ladit balanc zbraní. “Taky můžeme vydávat nový obsah mnohem častěji a pravidelně. Každý update bude menší a specificky zaměřený. S menším počtem věcí v každém patchi je menší pravděpodobnost, že se něco rozbije, což by mělo vyústit v menší počet bugů po každém updatu,” napsal na fórech Matthew Higby, kreativní šéf hry.
Systém menších updatů prý nebude mít žádný vliv na plány pro velké obsahové přídavky, na nichž vývojáři pořád pracují. Když se nějaká taková větší věc dodělá, jednoduše se přidá do nadcházejícího týdenního patche a vyjde, bez čekání navíc. Higby také upozornil, že příštích pár týdnů budou updaty ještě vcelku malé, vzhledem ke svátečnímu volnu, ale za nedlouho se to pořádně rozjede. Vývojáři mají na letošní rok naplánovanou hromadu nového obsahu a funkcí, takže se máme na co těšit.