Ohlášení TOCA Race Driver 3
zdroj: tisková zpráva

Ohlášení TOCA Race Driver 3

16. 3. 2005 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Jak bylo naznačeno začátkem roku nebo v krátkých zprávách, Codemasters přispěchali s oficiálním oznámením závodů TOCA Race Driver 3 (v USA se jmenují TOCA 2006, v Německu zase DTM Race Driver 3).

Pracují na nich už skoro rok a pokryjí dvojnásobně více motoristických sportů než minulý díl, celkem tedy neuvěřitelných 35 typů (GT, off-road, touring cars, open-wheel, rally, historické, na oválu a další), přičemž každé vozidlo bude opět disponovat specifickými jízdními vlastnostmi. V megalomanském duchu a noční můře všech recenzentů budeme pokračovat i nadále, neboť se setkáme s více než 50 tratěmi, které mají vzhledem k licenci odpovídat svým skutečným vzorům a navíc existovat v různých verzích (např. Hockenheimu v GP a krátké podobě).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V oblíbené kariéře profesionálního závodního jezdce si hráč tentokrát bude moci vybrat ze sedmi hlavních disciplín, kde například začne za volantem motokáry (go-karts) a pokud podá dobré výsledky, postupně se propracuje přes Formula 1000 a Formula BMW až do F1 týmu BMW Williams. Při posunu do dalšího šampionátu má TOCA Race Driver 3 nabídnout více možností na výběr než předchůdce, takže už byste se neměli tak často zaseknout před nepřekonatelnou výzvou. Pravidla a podmínky závodů si samozřejmě kompletně nastavíte - zdali se pojede trénink, kvalifikace či shoot-out; jak to bude s vlajkami nebo doplňováním paliva; určení počtu kol, obtížnosti nebo výpomoci při řízení; vylaďování nebo v povolených případech i vyšperkování vozu osmdesáti licencovanými součástkami.

Některé z částí automobilu můžete nešetrnou jízdou nebo i vinou náhody poškodit (chladič se zanese a přestane chladit, pneumatiky se spálí, motor se porouchá...) a pak už jen sledovat realistické následky havárií ve vylepšeném grafickém enginu, který umí řadu moderních efektů (normal mapping, radiosity lighting, depth of field, motion blur) nebo animované diváky (konečně!) a stromy s vysokými detaily. Počet hráčů v multiplayeru se bude lišit podle platformy - zatímco na PC a Xboxu jich bude maximálně asi 16, na PS2 "jen" 10. Každopádně novinkou se stane spectator mód pro pouhé sledování toho, jak si vedou soupeři. O slibované zdokonalené umělé inteligenci se dočtete v rozhovoru na Gamespotu, a tak poslední nezodpovězenou otázkou zůstal termín vydání, který zní: Vánoce 2005.
zdroj: GameSpot

jd

Nejnovější články