Ve studiích Pandemic se pilně pracuje na The Lord of the Rings: Conquest neboli duchovním nástupci multiplayerové akce Battlefront, jen zasazeném mimo svět Hvězdných válek přímo do licencované Středozemě, jakou všichni známe z filmové trilogie. Prozatím autoři lákají na dvanáct lokací: podzemní doly v Morii, lahodnou elfí Roklinku, ruiny u Větrné hůrky, mordorskou Černou bránu i Horu osudu, obě pevnosti (Minas Tirith i Minas Morgul), dále Pelennorská pole, Helmův žleb, Železný pas, Osgiliath a v neposlední řadě hobití Kraj.
Jednotlivé bitvy budou probíhat podobně jako v Battlefront: zvolíte si bojiště i postavu a vrhnete se do válečné vřavy, během níž budete čelit jeskynním trollům, přerostlým slonům olifantům, plamenným balrogům i samotnému temnému pánu Sauronovi. Vývojáři slibují, že se na obrazovce v jeden moment objeví až sto padesát postav. Z jejich komentářů také vyplývá, že vedle šermování si také zastřílíte z luku a vyzkoušíte kouzlení.
Hra nabídne dvě sólo kampaně, jednu přesně dle událostí ve filmech a druhou fiktivní v duchu "co by se stalo, kdyby Prsten připadl Sauronovi". Obě budete moci projít i kooperativně ve čtyřech lidech online nebo ve splitscreenu. A na závěr malé zklamaní: multiplayer dovolí připojení jen osmi hráčů naráz.
The Lord of the Rings: Conquest vyjde na podzim pro PC, X360 a PS3 - více již brzy na homepage.