Neonové cesty odloženého Wipeout HD
zdroj: tisková zpráva

Neonové cesty odloženého Wipeout HD

26. 11. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Přiblížení dvou hotových tratí, chytrých ukazatelů i cesty, kterou musí hra před dokončením urazit.

Liverpoolským studiem Sony chystané futuristické závody Wipeout HD pro PS3 jsme rozebrali v srpnových dojmech z GC. Jak hra od té doby a pozdějšího okleštění pokročila? K vidění jsou v novinářském demu stále jen dvě tratě: Anulpha Pass (modré pruhy, neony, světla i tribuny s fanoušky podél cesty) a Chenghou Project (s obrovským nápisem "Roboti budují roboty", vysokými industriálními budovami a pražícím sluncem).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

První ukazatel na obrazovce slouží k indikaci nejbližšího jezdce za vašimi zády, díky čemuž můžete bez potíží házet miny či blokovat předjíždění. Druhý ukazatel vás informuje, pokud se ocitnete na mušce vašich protivníků. Vzhledem k tomu, že autoři stále nedokončili HUD, efekty jednotlivých zbraní ani nestihli vybalancovat umělou inteligenci, natož se definitivně rozhodnout, zdali přidají podporu pro ovladač Sixaxis, můžeme být nakonec jen rádi, že Wipeout HD nevyjde dle plánů již tento měsíc. Jako nové datum vydání bylo stanoveno jaro.
zdroj: IGN

levis

Nejnovější články