Něco více o nové FPS Parabellum
zdroj: tisková zpráva

Něco více o nové FPS Parabellum

4. 7. 2006 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Začátkem minulého měsíce jste se na našich stránkách mohli prvně dočíst o nové multiplayerové střílečce s názvem Parabellum, kterou s využitím technologie Unreal Engine 3 chystá pro X360 a PC nový německý vývojářský tým ACONY Games.

Teď se hra nachází ve fázi pre-alfa s vyhlídkou na dokončení v roce 2007. Jeden z členů tohoto týmu, konkrétně jeden jeho spoluzakladatel jménem Frank Trigub, poskytl rozhovor magazínu Firingsquad a i když v něm toho stále ještě mnoho neprozradil, něco málo přece.

Dozvěděli jsme se například, že příběh není to, nač se bude Parabellum zaměřovat. Točit se však bude kolem boje proti terorismu v 21. století. Dějištěm bude každopádně New York City, a to proto, že městské prostředí obecně je prý považováno za velmi podnětné, pokud jde o hratelnost a taktiku a NYC patří rozhodně mezi nejrozmanitější a nejzajímavější města naší planety (kromě toho bude skýtat i dost prostoru pro dříve zmíněnou in-game reklamu). Co se týče singleplayeru, který bude pravděpodobně také součástí hry, toho pan Trigub moc neprozradil. Vlastně vůbec nic, takže si ještě na tyto informace budeme muset počkat. O něco povídavější byl, když přišla otázka na multiplayer. Nebyl sice konkrétní, ale alespoň nadhodil, že budou mít co nabídnout zejména hráčům, kteří nelpí na multiplayerových standardech typu CTF, DM nebo Conquest.

Ovšem na čem bude Parabellum postavena především, a to si Trigub pro sebe nenechal, to mají být zbraně a jejich modifikovatelnost. K dispozici prý budou současné typy používané protiteroristickými jednotkami. Systém, díky kterému půjdou upravit, tvůrci považují za nanejvýš pokročilý a flexibilní, takže s ním každou zbraň nastavíte přesně tak, jak to bude vyhovovat právě a jen vám. Nepřátelé zůstávají stále svým způsobem tajemnou neznámou. Prý to budou něco jako Darth Vaderové 21. století, zkažení až do morku kosti. Herní prostředí má být skutečně vysoce podléhající zkáze. Když na to přijde, budete moci až do základu zlikvidovat celé budovy, případně na konci srovnat se zemí celé město. Kromě vizuálního efektu to bude mít vliv i na další věci. Je to součást dynamického herního světa, který po vás bude vyžadovat rychlou adaptaci a rozhodnutí. Destrukce totiž může zapříčinit zablokování vaší cesty, stejně jako vám může otevřít i novou.

zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články