Indiana Jones 2007 se hlásí o slovo
zdroj: tisková zpráva

Indiana Jones 2007 se hlásí o slovo

21. 3. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Další Indyho herní dobrodružství nás zavede do konce třicátých let minulého století...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Další Indyho herní dobrodružství je zatím situováno na konzole PS3 a Xbox 360, kde nás zavede do konce třicátých let minulého století, přičemž je slíbena určitá provázanost s filmem, který by se mohl objevit v kinosálech v průběhu příštího roku. Odtud se dá snáze dopátrat k času vydání zde anoncované herní inkarnace, která si ovšem půjde spíše svou vlastní cestou, na níž nabídne tradiční ingredience. Především hodně akce, ve které využijete také oblíbeného trademarku série - biče, něco adrenalinových soubojů na pěsti - muže proti muži, dramatické automobilové honičky, atp. V případě umělé inteligence postav má být využita nová pokroková technologie, jak bylo naznačeno už dříve. Tato se týká chování jak spřátelených figur, tak nepřátel, jejichž nejvíce upřednostňovanou snahou má údajně být snaha o přežití. Což mi moc neladí s okamžiky, kdy se opakovaně pouští do střetu s Indym, ale možná, že bude zdejší osazenstvo trochu zpomalené ve vyhodnocování problémových situací.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Na druhou stranu se u nich dočkáte alternativního způsobu řešení problémů, pokud ten předchozí selže. Také se dočkáte různě disponovaných charakterů, s různou fyzickou silou, čímž vám vzniknou úměrně velké potíže při konfrontaci. Zajímavé je, že výše avizovaná interakce má být velice komplexní, herní scéna má díky tomu působit nebývale realisticky, do čehož lze započítat i smělé prohlášení, že žádné okno či dveře se nepodaří rozbít stejným způsobem. Inu to je přeci učiněný klukovský sen:) Pokud na stole např. uvidíte nůž, bude možné jej sebrat (stejně tak mohou ale učinit vaši oponenti) a použít v boji jak pro střet na blízko, tak na dálku – jeho hozením po nepříteli. Abych řekl pravdu, nový Indiana Jones se z mého pohledu zařazuje po bok skutečným next-gen herním tahákům budoucnosti jako je Assassin’s Creed či Mass Effect, na druhou stranu ale nelze nevyjádřit jisté pochyby, jestli je až takhle razantní kvalitativní skok v nabídce uvěřitelného herního světa opravdu možný.

mart

Nejnovější články