Hackování a krytí v Deus Ex 3
zdroj: tisková zpráva

Hackování a krytí v Deus Ex 3

6. 10. 2008 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Eidos musel uvést na pravou míru některé rychle se šířící dezinterpretace mezi fanoušky na fórech.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Navazujeme na sobotní odhalení a scany Deus Ex 3 s doplňujícími informacemi, které jsme vyzobali z diskusních fór a z upřesňujících reakcí komunitního manažera Eidosu Montreal. Ten se, navzdory snaze držet jazyk za zuby kvůli tlakům ze strany zainteresovaných papermagů, místy neudržel a musel uvést na pravou míru některé rychle se šířící dezinterpretace mezi fanoušky. Jak to tedy bude ve skutečnosti?

  • Žánrově je hra spíš RPG než akcí, přesně jako byl první díl Deus Ex, k jehož odkazu se vývojáři snaží být loajální. Hratelnost je tedy opět postavena na činění rozhodnutí, která mají následky, a možnosti výběru z různých cest a různých řešení v nelineárním prostoru. RPG i proto, že se dá přizpůsobit postavu k obrazu svému, stejně jako zbraně.


  • Dění budete sledovat povětšinou z vlastních očí, jen občas se kamera automaticky přepne do third-person pohledu - to ve chvíli, kdy budete vykonávat určité činnosti, jako třeba krytí se (viz níže), nebo když zkrátka bude vhodné, abyste viděli vaši postavu něco provádět. Svobodně přepínat mezi first-person a third-person ale nepůjde.

sobotní scany
  • Hackování tvoří pilíř hry a Eidos odmítá nazývat ho "pouze" mini-hrou, jak to učinil časopis PC Zone. Ten ho popisuje jako hříčku v RTS stylu, v níž soutěžíte s řídící jednotkou o ovládnutí uzlů, za souběžného hlídání si dalších věcí. Průběh hackování jinak můžete ovlivnit, když budete vybaveni těmi pravými augmentacemi, pokud se tedy rozhodnete pro tento směr vývoje vaší postavy.


  • Narozdíl od Paula a JC (postavy v minulých dílech), prvních nositelů nano-implantátů, které nebyly nijak navenek vidět, má hlavní hrdina Adam (to je ten s cigárem výše) na sobě přidělané ještě ty staré mechanické augmentace (dává smysl, když DX3 je prequelem), jako je měli Anna a Gunther v předešlých hrách.


  • To krytí (jak už víte, nahrazuje schovávání se ve stínech z DX1 při stealth stylu hraní) bude fungovat stejně jako v Metal Gear Solid, tj. s mechanismem zjišťujícím nepřítelovo zorné pole (v third-person pohledu), ale vše pouze s příslušnou augmentací hráče.
Deus Ex 3 od Eidosu Montreal vyjde nejdříve koncem roku 2009 pro PC, PS3 a X360 - více v dřívějším zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ĆLÁNKY:
Další drobky o Deus Ex 3 [8.10.2008 20:20:08 - jd]
Deus Ex 3 scany  [4.10.2008 19:19 - jd]
První detaily o Deus Ex 3  [4.10.2008 13:13 - levis]
zdroj: Eidos fóra, PC Zone

jd

Nejnovější články