Far Cry 2 - další info a oficiální obrázky
zdroj: tisková zpráva

Far Cry 2 - další info a oficiální obrázky

1. 8. 2007 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Většinu toho už víte, ale přeci jen přišel PC Gamer s rozšiřujícími detaily. Jak hru ovlivní, co gazely dělávají ráno a co odpoledne?

O této ambiciozní FPS už určitě víte vše podstatné z našeho preview z minulého týdne. Nyní na něj navážeme, jelikož se objevily oficiální screenshoty v plné kvalitě (čili už žádné scany + nová ukázka hořící trávy postupně přeskakující na strom) a především rozšiřující zajímavosti z časopisu PC Gamer:

  • Far Cry 2 se bude odehrávat ve dvou různých otevřených světech, z nichž každý má boční stranu pět kilometrů (čili 25 kilometrů čtverečních). Jakmile se v prvním prostředí dostanete do třetiny hry, zpřístupní se vám to druhé.
  • Můžete si vybrat, ke které frakci se přidáte (=pro kterou budete plnit mise) a dle toho máte šanci ovlivnit průběh celého konfliktu z různých stran (=znovuhratelnost) včetně jeho výsledku.
  • Chování umělé inteligence se odvíjí od tří základních potřeb: odpočinku, povinnosti a družnosti. Po herním světě budou roztroušeny tzv. SmartTerrain body - lokace, kde NPC naplňují tyto své potřeby. Například místo pro spaní uspokojí požadavek odpočinku, dokud tam bude NPC spát.
  • Gazely se každé ráno vypraví napít ke studánkám s vodou a pak se něčeho nají, než si odpoledne dají dvacet na planině. Nepřátelské hlídky se naopak do základny sjedou navečer, takže její přepadení by probíhalo úplně jinak než za dne. Správné načasování má být pro hraní důležitější než jen fakt, že támhle zrovna spatříte protivníka.


  • Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

  • Přirovnání ke Stalkerovi nebo Boiling Pointu v safari, díky němuž si hra udrží exotický nádech jedničky. UbiSoft jinak tvrdí, že Far Cry 2 a Crysis jsou dvé prakticky nesrovnatelné hry, z čehož prý budou profitovat jen hráči.
  • Afrika byla pro tvůrce jasnou volbou, neboť nabízí různé typy povrchu, dohled do velké dálky a využití dopravních prostředků i odstřelování sniperkou.
  • Stromy ve hře jsou vytvořeny programem, který dynamicky generuje nekonečně mnoho variací, což zaručí nikdy se neopakující tvar kmene a větví.
  • Oheň ve hře se má šířit nejen dle směru a rychlosti foukání větru, ale i podle vlhkosti té které oblasti. Záležet bude též na tom, co je hořlavé - tráva, vegetace, dřevo.
zdroj: GamesRadar, CVG

jd

Nejnovější články