Dungeons & Dragons real-time strategie
zdroj: tisková zpráva

Dungeons & Dragons real-time strategie

3. 5. 2004 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Liquid Entertainment se rozhodla odhalit své plány ohledně vývoje nového titulu, tentokrát založeného na licenci Dungeons & Dragons.

Název nový projekt ještě nemá a na konkrétní podrobnosti si také budeme muset ještě nějaký čas počkat, stejně jako na její vydání, ke kterému nedojde dříve než příští rok. Zatím se ví pouze to, že má tato hra - řazená k žánru RTS - kombinovat klasické prvky s něčím novým, neotřelým. K soubojům bude například docházet na více úrovních. S nepřáteli budete prý moci bojovat nejen na hlavní mapě, ale také pod ní, v systému podzemních chodeb. Hovoří se cosi o nějakém městě propadlém kdysi dávno hluboko pod povrch země, přesto má jeho část někde vyčnívat nad povrch.

Hlavní hrdina se prý bude moci v průběhu hraní rozvíjet. Na výběr bude z několika různých tříd postaviček. Nová má být myšlenka "skupin", které by měly - tvořené hrdinou a několika dalšími postavičkami - fungovat jako jeden celek, jako jedna duše. Liquid prý plánují udělat zajímavějším i budování základen. Mají pro to tzv. "living village" systém. Výstavba vesnice prý bude něco jako puzzle-mini-hra. Přímo sousedící budovy se budou navzájem ovlivňovat ve svých charakteristikách, takže když například postavíte kovárnu hned vedle kasáren, jednotky, které budou odsud vycházet, budou mít lepší brnění. Tři budovy stejného druhu vedle sebe jsou pak garancí speciální síly nějakého druhu. Problém je však v tom, že budete mít velmi omezený prostor pro takové stavění.

zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články