Nyní se autoři pochlubili na lokalizovaných(!) stránkách schopnostmi, které budete mít v kampani k ruce jako policista. Kupříkladu takový policejní odznak může přimět některé zločince, aby zahodili zbraně a pěkně se nechali spoutat. Pravda, z popisu to trochu vyznívá, že odznak má schopnost „omámit“ jen tři zločince i s pomocí parťáka, takže celá mechanika v tomto zní poněkud nerealisticky, ale třeba nás tahle možnost ještě překvapí svou funkčností.
Skener je naopak něco, co mne začíná ve hrách iritovat. Díky němu označíte protivníky, takže vidíte jejich pohyb na mapě, do jisté míry s ním asi vidíte i skrz zdi a upřímně řečeno, tenhle policejní kousek by brali i v CSI: Miami s jejími sci-fi metodami. Dirty Harry žádné skenery nepotřeboval.
zdroj: Vlastní
Na ne nutně násilný postup úrovněmi poukazuje fakt, že se v Battlefieldu objevuje prvek, který vám umožní vržením nábojnice odlákat strážného a buď se kolem něj proplížit a nebo jej omráčit zezadu. Jelikož takhle budeme odlákávat i jednotlivce ze skupinek, chovám, doufám, že ne bláhové, naděje na možnost řešit alespoň část situací čistě stealthově.
A nakonec je tu sběr důkazů, k jejich analýze se opět využívá skener. Teoreticky, dle popisu, po úrovni shromažďujete důkazy, abyste nakonec zkompletovali „set“ a na stanici předložili vyřešený případ. Odměnou bude lepší vybavení a zbraně. Tak nějak tuším, že asi nemůžu čekat ani zlomek stylu vyšetřování z L.A. Noire a spíše půjde o šmejdění po úrovni a následná prostá kompletace, za níž dostanete zkušenosti a výbavu. Battlefield Hardline vyjde 19. března na PC, PS4, Xbox One, PS3 a X360.