Warhorse vydali betu Kingdom Come a oznámili odklad PC verze

PlayStation 4 PC Xbox One

AKTUALIZOVÁNO AKTUALIZOVÁNO - Oznámení autor: Petr Poláček Komentáře: 0

Tvůrci z Warhorse překročili další milník ve vývoji historického RPG Kingdom Come: Deliverance, když vydali delší dobu slibovanou betu. Podporovatelé hry z Kickstarteru nebo ze stránek hry čeká v betě ukázka údajně rozmáchlého příběhu, první větší historická bitva, nové soubojové techniky, proměnlivé počasí a spousta dalších prvků, které v předchozích alfa verzích dostupné nebyly.

Beta odehrává na pětkrát větším prostoru než předchozí alfa verze a zároveň na pětkrát menším prostoru než jaký nabídne hotová hra. Podstatný je ale obsah, kterým malebnou českou krajinu tvůrci vyplnili.

Pokud jste sledovali videa z bety, která se v uplynulých dnech objevila na zahraničních serverech, víte zhruba, co čekat. V prvé řadě již zmíněnou historickou bitvu několika desítek vojáčků, která, pravda, na videích anglického Eurogameru a Polygonu připomínala spíš pořádný zmatek, ale jde o betu, nečekejte zázraky a zážitek na úrovni hotové hry. Výsledek bitvy je podle tvůrců závislý na vás a vaší přípravě. Můžete dopředu zvolit strategii útoku, maskovat se jako nepřítel a proniknout do jejich tábora, abyste zjistili jeho slabiny, případně zapíchli či otrávili pár vojáků dopředu. V bitvě též můžete využít nová komba či bojové postoje.

Krom bitvy nabízí beta nové zbraně (krátký a dlouhý meč, štít, sekery, palcáty), zmíněný náhled na příběh a rozšířený stealth systém, který počítá s krytím či převleky, a umožňuje někoho otrávit nebo potichu sejmou zezadu. V nových lokacích rozšířené mapy najdete samozřejmě lesy vhodné k historické procházce, nové vesnice i hrady, zažijete první příběhové animačky a můžete vyzkoušet funkčnost systému, který sleduje vaše zločinné aktivity nebo interagovat s NPC postavami.

Z příběhu vás čeká ukázka začátku cesty kovářova syna za odplatou. Nejdříve musí zjistit, kdo vyplenil rodné město a zavraždil jeho rodinu, což znamená získat informace od banditů. Mezitím se ale na scéně objeví neznámý zabiják, který likviduje jednoho svědka masakru za druhým, navíc velmi krutým způsobem...

K betě Kingdom Come se dostanete přes Steam, pokud jste hru podpořili dříve na Kickstarteru, nebo skrze svůj profil na stránkách hry. Motivaci k hraní bety můžete čerpat například z beta traileru, který se válí někde okolo.

A nakonec ještě čerstvá, nemilá, ale nepříliš překvapivá zpráva. Warhorse prostřednictvím Twitteru potvrdili zprávu Polygonu, že PC verze hry nestihne slibované letní vydání. Polygon píše, že se stále počítá s vydáním koncem roku na všechny platformy, oficiální Twitter, ale tuto část nepotvrdil.

Tagy: akční RPG historická

Zdroje: Kingdom Come

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.