„Když jsme v březnu oznámili říjnový termín, tak se zdálo, že všechno sedí. V mezičase jsme ale přišli na to, že konkrétní úpravy a vylepšení promění Infinite v něco ještě úžasnějšího. Aby náš talentovaný tým měl na úpravy dost času, rozhodli jsme se vydání hry posunout na 26. únor 2013. Chtěli jsme, aby se o tom naši věrní a trpělivý fandové dozvěděli tak brzy, jak to jen šlo“, vysvětluje Levine a pokračuje.
„BioShock Infinite je opravdu velká hra a my zde vytváříme věci, jaké nikdo ještě v FPS neviděl. Podobné to bylo s původním BioShockem, také jsme se zpozdili o pár měsíců. Proč? Protože Velcí taťkové původně nebyli takovými, jaké jste si zamilovali. Protože golfová hůl Andrew Ryana neměla ten správný švih. Protože Rapture potřebovalo ještě jeden nátěr Art Deco. A to samé platí tady“.
Levine dodává, že s tímto rozhodnutím jde ruku v ruce i rozhodnutí nedělat předváděčky na velkých letních akcích, jako je E3, protože tým chce ukázat hru v podobě, v jaké půjde takříkajíc do lisovny DVD. Tak co, jste naštvaní hodně, málo nebo chápete, že tohle je nejlepší asi pro nás všechny, kteří se na tuto hru těšíme?