Hlavním hrdinou je duch pomsty Aragami, kterého si na pomoc přivolala dívka Yamiko, toho času uvězněná v pevnosti. Aragami musí využít schopností stínu, aby se proplížil až k Yamiko a osvobodil ji. Právě stín (či spíše tma) bude jeden z několika hlavních herních prvků, které dohromady tvoří herní náplň hry. Ve stínu totiž můžete dělat vše, zatímco na světle vás budou nahánět protivníci.
Ve světě Twin Souls: The Path of Shadows totiž lidstvo ovládlo elementy, které studují jednotlivé magické školy. Zatímco Aragami disponuje schopností teleportovat se mezi stíny, vytvářet oblasti temnoty a skrze tmu i naslouchat, protivníci zase zvládnou manipulaci se světlem - magickou nebo jednoduchou skrze ohnivé šípy.
Právě snaha vyhnout se odhalení bude v Twin Souls: The Path of Shadows klíčová, protože hra jde cestou ryzího plížení a záměrně opomíjí akční složku. Jako duch jste smrtící při přepadech zezadu a ze vzduchu, ale když dojde na konfrontaci tváří v tvář, Aragami není superbojovník a jeho cesta rychle skončí. Hra vás přitom nenutí k likvidaci nepřátel, bude jen na vás, zda se kolem nich proplížíte, nebo za sebou necháte jen ticho obklopující mrtvoly zezadu podříznutých nepřátel.
Kromě herního obsahu by Twin Souls: The Path of Shadows měla být unikátní i vizuálním zpracováním. Hra vzniká v Unity 3D a od prvního okamžiku je jasné, že vyniká stylizací postav a hrou se světlem a stínem. Dalším bonusem je osobitý soundtrack švédského dua Two Feathers.
Na dokončení hry a vydání skrze Steam na PC, Mac a Linux nyní chtějí autoři z Lince Works 70 tisíc dolarů. Twin Souls: The Path of Shadows vyjde na Steamu i v rámci Early Access pro všechny podporovatele z Kickstarteru. Pokud se hra zaplatí, první hratelná verze se objeví snad v prosinci tohoto roku. Zvažte sami, zda vám stojí za investici na stránkách projektu, ale myslím, že pokud jste stealth pozitivní, asi neodoláte.
zdroj: Archiv