Spíše než na zmíněné tituly Rise of Incarnates mohutně pokyvuje démonickým spárem k hrám typu Gundam. Zápletka se točí kolem zničené Země, na níž se potulují hráčské postavy, které dostávají nadpřirozené schopnosti, protože jsou to „Incarnates,“ tedy vtělení starobylých bytostí a tak dále. Jde o to, že se hráči setkávají v soubojích 2 vs 2 a následně si rozbíjí ústa na sto způsobů.
Lépe působí některé postavy představené ve videu. Sice tu stále máme místní variace na archetypy Démonická bytost, Chlapík s kouzelnou rukou a nezbytná Bojovnice s černou krajkovou podprsenkou, ale třeba šílený chlapík, který se pohybuje pomocí neustále se převalující haldy mrtvol, vypadá zábavně. Zatím nebylo představeno moc bojovníků, ale autoři slibují, že hra nabídne bude široké spektrum různých bojových stylů a postav, z nichž si vybere každý.
Rise of Incarnates nevypadá v základu vůbec špatně, ale vadí mi zvolený free to play model, který představuje riziko v jakékoli multiplayer hře postavené na vzájemném soupeření. Protože zatím nevíme, za co se bude platit, lehce paranoidně se obávám, aby se neplatilo za faktické bonusy a ne jen kosmetické vlastnosti.
Klasická multiplayerová mlátička by mi přišla jako vhodnější formát, byť chápu, že Namco momentálně zkouší vody free to play, které mohou být potenciálně výnosnější a hlavně nalákají mnohem širší publikum. Výsledek experimentu vyzkoušíme ještě letos, kdy Rise of Incarnates vyjde na PC.
zdroj: Archiv