Tvůrci českého RPG Kingdom Come oznámili termín vydání alfa verze a nabízí upoutávku s novou hudbou
zdroj: tisková zpráva

Tvůrci českého RPG Kingdom Come oznámili termín vydání alfa verze a nabízí upoutávku s novou hudbou

1. 10. 2014 20:25 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Informačně i audiovizuálně bohatý videoupdate o vývoji historického RPG Kingdom Come: Deliverance si tentokrát připravili tvůrci z Warhorse v čele s Danem Vávrou. Podstatné jsou v něm zejména informace o dosažení hranice dvou milionů vybraných dolarů, která zaručuje lepší dabing a otevírá cestu dalšímu cíli, potažmo oznámení termínu vydání základní alfa verze. A na závěr si pro nás všechny tvůrci připravili překvapení v podobě nové upoutávky s parádní hudbou.

Zmíněným dosažením hranice dvou milionů vybraných dolarů (nyní už přes stránky hry) si hráči/backeři zajistili lepší dabing v podobě (zřejmě) zkušenějších herců, respektive zároveň s tím i lepší herce pro „performance capture“, kteří se postarají o líbivější pohyby postav ve hře. Další na dohled je meta 2 100 000 dolarů, po jejímž dosažení tvůrci do hry přidají historický kodex, který nabídne informace o každém zajímavém místě a historické osobnosti či události ve hře.

Budoucí i dřívější podporovatele hry ale ze všeho nejvíce (zcela jistě) zajímá termín vydání alfa verze, kterou hodlají Warhorse distribuovat přes Steam. K vydání základní alfy dojde 22. října (den po mých narozkách, což je super dárek) a první verze nabídne o malou lokaci, ve které se můžete pohybovat, sledovat denní rutinu NPC postav, vyřešit quest a vyzkoušet si několik dalších činností. Skrze první alfu chtějí tvůrci otestovat, jak hra běží na různých konfiguracích a samozřejmě budou rádi za jakýkoli konstruktivní ohlas.

Základní alfu chtějí Warhorse rozšiřovat novým obsahem co dva měsíce, přičemž první update (měl by tedy vyjít těsně před Vánoci) přinese do alfy vesnici, několik questů a NPC postav. Pořád půjde o verzi bez soubojů a jízdy na koni, což jsou prvky, které tvůrci do alfy přidají v dalších updatech.

Stopáž updatu je skoro čtvrt hodiny, proto do něj mohli Dan a spol. narvat celou řadu dalších informací. Dočkáte se předváděčky motion capture studia, které si tvůrci koupili a vybavili. A všeuměl Honza Zámečník vám rovnou předvede, jak vlastně motion capture funguje – jak se pohyby herců před třemi desítkami speciálních kamer promění "magicky" v animace do hry.

Dan rovněž zmiňuje, že konečně začala implementace 3D scanů hlav na modely postavy ve hře a uvidíte též ukázku z probíhající animace obličejů, přičemž testovací audio stopu snad poznáte. Kdyby ne, poslužte si za tímto odkazem. Třeba si pak budete chtít doplnit filmové znalosti...

unnamed (10) zdroj: tisková zpráva

Viktor Bocan následně předvádí aktuální verzi soubojového systému, ve které už je podle Dana vyřešená většina dosavadních problémů. Znamená to, že dále už by měli tvůrci soubojový systém spíš ladit po stránce hratelnosti, zábavnosti, náročnosti a samozřejmě i zpracování, čímž myslím třeba animace.

Úplně na závěr videoupdatu si Warhorse přichystali „malé“ překvapení v podobě nové upoutávky, která nabízí pohled na virtuální verzi středověkého života za doprovodu nového hudebního doprovodu. Jde o povedenou ukázku, ze které (falešná) idyla odkapává po litrech a v Hollywoodu by se za ni nikdo nemusel stydět. Myslím to samozřejmě v dobrém :)

kingdomcome zdroj: tisková zpráva

Další informace o Kingdom Come najdete na oficiálních stránkách. Pokud jste projekt zatím nepodpořili, ale dostali jste na podobné dobrodružství chuť, můžete si posloužit tady. A kdyby vás zajímala problematika různých soubojových systémů, přečtěte si článek v aktuálním Levelu 245, protože jsme téma konzultovali právě s Viktorem Bocanem.

Nejnovější články